Forum forum klasy 1th ZSH SOPOT Strona Gwna

forum klasy 1th ZSH SOPOT
...Class Board...
 

http://www.regularnerysy.pl/top10.aspx

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum klasy 1th ZSH SOPOT Strona Gwna -> Zadania domowe :P
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
geniusz i pro 2



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 740
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 18:41, 08 Kwi 2014    Temat postu: http://www.regularnerysy.pl/top10.aspx

za to jak zaszłam z drugim dzieckiem to rzuciłam na dobre i tak juz ponad rok.
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie to zależy od pory roku - zaczyna się jesienią, a kończy na wiosnę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zazdrośc przez prawie wszystkie kobity przechodzi Wiadomo, że nikt ideałem nie jest, a to że coś sobie ktoś poprawi to już jego sprawa. [link widoczny dla zalogowanych] marillion-sugar mice on the rain
snap -the power wiem że tam jakiś park rozrywki jest, ale polecam Phoenix Park (chyba tak się pisze) - taki rezerwacik przyrody, ale piękny! Askim......popierdzielily Ci sie jezyki, \malaka\to slowo greckie... Czy macie doświadczenia. Przeszłam wiele salonów, miałam wiele zabiegów na głowie. [link widoczny dla zalogowanych]
yoko55 dziękuję kochana i tylko tyle powiem Co dokładnie jecie w tych dniach (po zakończeniu głodówki)? i ze choć troszke Cię zmobilizowałam Z natury ( tak mówią mam śliczny kolor włosów ciemny blond z naturalnymi pasemkami zrobionymi przez słońce). Obawiam się, że siedzą na poddaszu, które nie jest użytkowe. A jak bedzie ktoras z naganiaczek jeszcze raz w MODEL - MED, to poproscie pania Modzelewska, by Wam pokazala oryginaly. Ja miałam dość sporo i zajęło to wszystko mniej więcej godzinkę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moze bys mi powiedziala jak jest z efektami i z ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam, do Wiki091202 mogę prosić o namiary na Twój namiar ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Potem znow za pare godzin aż wypełnie słoik (góra 1-2 dni tak leży zakręcony na meblach).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

48-50 kilo. [link widoczny dla zalogowanych] czy masz może GG mam do Ciebie parę pytań ja swoją L kupiłam w sklepie zielarskim
nakładacie fajne sa tak sie fajnie układaja dobra odpisujcie mi na maila co mam zrobic zeby sie barrdziej kjreciły bo ja mam takie fale ale sprezynki tez haha czekam i pozdrusie i buziolki:* Chwilowo waga stoi, ale wiem, że znów zacznie spadać. Teraz mam remament , wzięłam się za porządki ( 2 świąteczne hihihi) mam mały problem.. Nie warto sie paprać w domu. [link widoczny dla zalogowanych]
Myję włosy dwa razy w tygodniu i suszę naturalnie, używam szamponu z garniera z odżywką, na co dzień mam spięte ale jak gdzie się wybieram to z reguły rozpuszczone tylko parę spinam aby przedziałku nie było, a jak są już nie do zniesienia to spinam je wysoko. No tak napewno siedząc nic nie zdziałacie. Modeński -skąd ta wiara w chirurga? Just listen to the rhythm of a gentle bossa nova chcę jednak wrócic do moich blond włosów i kilka dni temu pofarbowałam włosy farbą z joanny jasny brąz. czy tylko tobie się tak wydaję??? Ja studiuje stomatologie w niemczech i jestem juz na 3 .roku ,ale chce w Polsce dalej studiowas ten kierunek albo jednak medycyne .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wielki problem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wstyd mi tu przed wami,no ale mówi sie trudno, walczy sie dalej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kazdej nocy sie budzilam po kilka razy albo w ogole nie spalam , w koncu powiedzialam o tym mamie, ktora stwierdzila ,ze brakuje mi magnezu potasu itd. [link widoczny dla zalogowanych] Bardzo dobry wpływ na cellulit mają ćwiczenia na piłce pod warunkiem, że wykonuje się je systematycznie.
Mam problem. jak juz pisalam ,ta dieta daje niesamowite efekty ale ma jeden warunek-3 eba jej przestrzesgac rygorystycznie,niestety,jesli chodzi o odczucia glodu,dzis mnie opuscil,zapomnialam co to glod Tatiana witaj w klubie Dziewczyny!!Ni dajcie się na to nabrać! Bo juz po ponad 2 tyg zrobilam 2 dniowa . [link widoczny dla zalogowanych]
Na pewno to nie jest No Mercy. Bajka po prostu. adres mozecie na maila napisać [link widoczny dla zalogowanych] Akurat ja oceniam wiek kobiet tylko po twarzy i mozna wygladac na twarzy o wiele lat mlodziej, ale przyznaje jest to rzadki widok. Sam moment przekłuwania nie był straszny, bo kosmetyczka posmarowała mi wcześniej maścią znieczulającą Stellamix-Michaś dostaje tran mollers norwerski smak owocowy jak tam?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja nie prowadziłam ciąży na zamenhoffa..poprostu przyjechałam na wizytę tzw.
[link widoczny dla zalogowanych]

choć ja mam dopiero 3 dzień dziś A jak będzie dalej to się zobaczy
[link widoczny dla zalogowanych]
A ja jestem poirytowana, obie panie byly naprawde ladne, a przynajmniej w normie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bezsenność, niepokój, lęk, wrażliwość na hałas i dotyk, impulsywność, nadpobudliwość, nieumiarkowanie w mowie (inaczej nadmierna gadatliwość) w połączeniu z chaotycznością myśli. [link widoczny dla zalogowanych] ja opuszczam powoli nogi., wtedy miesnie sa dluzej napiete, z reszta robie wszystko z instrukcja cwiczen, tam nie ma nigdzie napisane zeby trzymac nogi w jednej pozycji, wszystkie ruchy nogami wykonuje sie analogicznie jak w pierwszym cwiczeniu czyli trzeba opuszczac
Wg okresu termin mam na 6 sierpnia. W moim gabinecie Medivita w tarnowie rozwiazuje skutecznie ten problem korygujac laserem wał paznokciowy To autorska metoda dajaca 90% skutecznośc nawet jjesli wczesniej wykonywano wielokrotne zrywanie plytki paznkociowej trzeba wypełniać dzień po brzegi zajęciami,żeby nie myśleć,że dieta jest dietą,tak myślę .. niestety nie próbowałam CHI Curl, ale myślę, że warto bo ogólnie preparaty z CHI czy biosilka są perfekcyjne. Kukulska nie jest może jakąć posągową pięknością, ale normalną ładną kobietą. [link widoczny dla zalogowanych]
.. przeżyłam szok jak nawet jej nie mogłam przytulić po porodzie. zalamalam sie,ze nie moge tego calkowicie laserowo usunac,.. Tak, że nie wiem - każda ciąża jest inna. Ale niemoge zapusiic;/ Polecam CONVERSY.! Taka juz moja budowa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum klasy 1th ZSH SOPOT Strona Gwna -> Zadania domowe :P Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin